זכית בלאס וגאס? מבקרים מ-25 מדינות יכולים לקבל חזרה את מס הקזינו של 30%
מושגים
קזינו בארה"ב מנכה $3,000 מפרס הסלוט של $10,000 של מבקר זר. תושבי 25 המדינות שהסכם המס שלהן פוטה זכיות מהימורים יכולים לתבוע חזרה את כל הסכום של $3,000; תושב מלטה, $2,000.
- $3,000החזר, מדינה פטורה בהסכם
- $2,000החזר, מלטה
- 25מדינות פטורות בהסכם
הבנת מנגנון הניכוי במקור
קזינו בארה"ב מנכה חלק קבוע מזכיות ההימורים המשולמות לזרים שאינם תושבי המדינה. זה חל על מכונות סלוט, קינו, בינגו, פרסי לוטו ותשלומי טורנירי פוקר. עבור מבקרים מרוב המדינות, הסכום המנוכה הוא המס עצמו. תושבי מדינות עם הסכמי מס ספציפיים זכאים לעיתים קרובות לפטורים או לתעריפים מופחתים. הסכמים אלו מאפשרים לאנשים זכאים לדרוש חזרה חלק או כל מהסכומים שנוכו. התהליך דורש הגשת מסמכים ספציפיים לרשות ההכנסות הפנימית. הטבלה להלן מציגה את המס על פרס סלוט עבור תושבים של מספר מדינות: אלו מהן מקבלות חזרה את כל הסכום, אלו חלק ממנו, ואלו אף לא חלק.
| תושב של | מס ארה"ב על ג'קפוט במכונות מזל |
|---|---|
| בריטניה | לא חייב במס |
| גרמניה | לא חייב במס |
| צרפת | לא חייב במס |
| ספרד | לא חייב במס |
| יפן | לא חייב במס |
| מלטה | 10% |
| קנדה | 30% מהזכיות בניכוי ההפסדים |
| רוב המדינות האחרות | 30% |
הטבות הסכם ותביעות להחזר
הנתונים המרכזיים מראים שמדינות עם הסכמי מס ספציפיים פוטרות זכיות מהימורים מניכוי במקור סטנדרטי. תושבי מדינות אלו אינם חייבים במס פדרלי על הכנסה כזו. הם יכולים לתבוע את כל הסכום המנוך כהחזר. מלטה נהנית מעמדה ייחודי עם תעריף הסכם מופחת. תושביה משלמים אחוז נמוך יותר מהניכוי במקור הסטנדרטי אך עדיין חייבים במעט מס. הבחנה זו משפיעה על סכום ההחזר הסופי. הטבלה שלעיל ממחישה בבירור הבדלים אלו. אנשים זכאים חייבים להגיש דוח כדי לשחזר את הכסף; הוא מתעד את תביעת ההסכם ואת מדינת המגורים. המחשבון למבקרים זרים מעריך את ההחזר לכל מדינה; עבור זוכים המתגוררים בארה"ב, השתמשו במחשבון מס הזכיות.
טפסים נדרשים וזיהוי
קבלת החזר מחייבת מילוי של דוח מס להכנסה של תושב חוץ. טופס זה מחשב את חבות המס לתושבי חוץ. הקזינו מספק את הצהרת הניכוי במקור לתיעוד הסכום שנוכה. שני הטפסים חייבים להצורף לבקשת ההחזר. יחידים ללא מספר ביטוח לאומי זקוקים למספר מזהה של משלם מס יחיד. הבקשה למספר זה נשלחת יחד עם הדוח. חוסר במידע עלול לעכב או למנוע את הבקשה, ולכן על המבקרים לשמור עותקים של כל מה שהם שולחים.
משחקים פטורים ובקשות מוקדמות
לא כל זכייה בקזינו חייבת במס. מה שמבקר זר מרוויח בבלאק ג'ק, באקרה, קראפס, רולטה או בגלגל Big-Six אינו חייב במס כלל, ללא קשר למדינה, ולכן אין לנכות ממנו דבר; אם הקזינו ניכה מס בכל זאת ודיווח על כך בהצהרת הניכוי במקור, ניתן לתבוע את ההחזר על כל הסכום. עבור המשחקים החייבים במס, תושב של מדינה הפטורה לפי אמנה יכול למסור לקזינו את תעודת הסטטוס הזר, עם מספר מזהה של משלם מס, בעת תשלום הזכייה. הקזינו אז מיישם את האמנה ולא מנכה דבר, כך שאין החזר לתבוע מאוחר יותר. מבקרים ממדינות ללא אמנה כזו אינם יכולים להימנע מהניכוי במקור בדרך זו.
שאלות
אילו משחקים פטורים ממס ניכוי במקור בארה"ב?
זכיות של מבקר זר בבלאק ג'ק, באקרה, קראפס, רולטה וגלגל Big-Six אינן חייבות במס כלל. אם נוכה מס מזכייה כזו בכל זאת, ניתן לתבוע את ההחזר.
כיצד אני תובע החזר על זכיות שנוכה מהן מס?
הגישו את דוח המס להכנסה של תושב חוץ ל-IRS. צרפו את הצהרת הניכוי במקור שסופקה על ידי הקזינו. אם אין לכם מספר ביטוח לאומי, הגישו את הבקשה למספר מזהה של משלם מס יחיד.
האם אוכל להימנע מניכוי במקור לפני קבלת הזכיות שלי?
רק אם אתה גר במדינה שהאמנה המס שלה פוטרת זכיות הימורים, או במלטה, שבה חל שיעור האמנה המופחת: מסור לקזינו את תעודת הסטטוס הזר, עם מספר מזהה של משלם מס, בעת תשלום הזכייה. מבקרים ממדינות אחרות אינם יכולים להימנע מהניכוי במקור.
מדוע מלטה נהנית משיעור מס שונה?
למלטה יש הסכם מס ספציפי עם ארצות הברית הקובע שיעור ניכוי במקור מופחת. זה שונה מהפטור המלא הניתן לתושבי מדינות אחרות בעלות הסכם.
כל הנתונים בדף זה מחושבים על ידי קוד מתוך פרסום 515 של IRS (2026): ניכוי במקור של 30% על זכיות בהימורים של מבקר זר והסכמי מס. ראו את המתודולוגיה.