ពន្ធលើប្រាក់រង្វាន់ពីការលេងភ្នាល់នៅឆ្នាំ 2026

ប្រាក់រង្វាន់ទាំងអស់ពីការលេងភ្នាល់ ឬលេខត្រូវបានចាត់ទុកជាចំណូលដែលត្រូវបង់ពន្ធ ហើយត្រូវរាយការណ៍តាមរយៈ Form 1040 តាមរយៈ Schedule 1 ទោះបីជាអ្នកទទួលបានទម្រង់ ឬមិនទទួលបានក៏ដោយ។ ច្បាប់បីយ៉ាងកំណត់អ្វីដែលអ្នកត្រូវបង់ជាក់ស្តែងនៅឆ្នាំ 2026: កម្រិតពន្ធ, ការកាត់បន្ថយពន្ធ, និងដែនកំណត់ថ្មីលើការបញ្ជីការបន្ថយសម្រាប់ការខាតបង់។

កម្រិតពន្ធ

ប្រាក់រង្វាន់ត្រូវបានបន្ថែមទៅលើចំណូលផ្សេងទៀតរបស់អ្នក ហើយត្រូវគិតពន្ធតាមអត្រាពន្ធបន្ថែមរបស់អ្នក។ សម្រាប់ប្រាក់រង្វាន់ធំ ប្រាក់ភាគច្រើនស្ថិតនៅក្នុងកម្រិតពន្ធខ្ពស់បំផុត។

កម្រិតពន្ធចំណូលសហព័ន្ធសម្រាប់ឆ្នាំពន្ធ 2026 (IRS)។ ការបន្ថយស្តង់ដារ៖ $16,100 សម្រាប់អ្នកដាក់ពាក្យសុំតែម្នាក់ឯង, $32,200 សម្រាប់គូស្វាមីភរិយាដាក់ពាក្យសុំរួមគ្នា។
អត្រាស្ថានភាពដាក់ពាក្យសុំបែបតែមួយ: ប្រាក់ចំណូលដែលត្រូវបង់ពន្ធស្វាមីភរិយាដាក់ពាក្យសុំរួមគ្នា: ប្រាក់ចំណូលដែលត្រូវបង់ពន្ធ
10%$0 – $12.400$0 – $24.800
12%$12.400 – $50.400$24.800 – $100.800
22%$50.400 – $105.700$100.800 – $211.400
24%$105.700 – $201.775$211.400 – $403.550
32%$201.775 – $256.225$403.550 – $512.450
35%$256.225 – $640.600$512.450 – $768.700
37%លើសពី $640.600លើសពី $768.700

នៅពេលអ្នកទទួលបាន Form W-2G

អ្នកបង់ប្រាក់ដាក់បញ្ចូល Form W-2G ហើយផ្តល់ច្បាប់ចម្លងមួយដល់អ្នក នៅពេលដែលប្រាក់រង្វាន់ឈានដល់ដែនកំណត់សម្រាប់ការរាយការណ៍។ សម្រាប់ការបង់ប្រាក់នៅឆ្នាំ 2026 ដែនកំណត់អប្បបរមាគឺ $2,000 ដែលត្រូវបានកែសម្រួលតាមអតិផរណានៅឆ្នាំបន្ទាប់ៗ; សម្រាប់ keno វាត្រូវបានគណនាបន្ទាប់ពីតម្លៃនៃការលេងដែលឈ្នះ ហើយការប្រកួតប្រជែង poker មានដែនកំណត់ខ្ពស់ជាងរបស់ខ្លួន ដែលគណនាបន្ទាប់ពីតម្លៃចូលរួម។ សម្រាប់ការប្រណាំងសេះ, jai alai និងការភ្នាល់ផ្សេងទៀត ការឈ្នះត្រូវតែមានយ៉ាងហោចណាស់ 300 ដងនៃប្រាក់ភ្នាល់។ ការឈ្នះដែលស្ថិតក្រោមដែនកំណត់ នៅតែត្រូវបង់ពន្ធ។

ការកាត់បន្ថយពន្ធ: 24%

អ្នកបង់ប្រាក់រក្សាទុក 24% សម្រាប់ IRS នៅពេលដែលប្រាក់រង្វាន់, ដកប្រាក់ភ្នាល់ចេញ, លើសពី $5,000 ពីលេខត, ការបោះឆ្នោត ឬអាងភ្នាល់, ឬពីការភ្នាល់កីឡា ឬ parimutuel ដែលបានបង់យ៉ាងហោចណាស់ 300 ដងនៃប្រាក់ភ្នាល់។ សម្រាប់ប្រាក់រង្វាន់ដែលបង់ជាទំនិញជំនួសឱ្យប្រាក់សុទ្ធ អត្រាគឺ 31.58% នៃតម្លៃរបស់វា។ Slots, keno និង bingo គ្មានការកាត់បន្ថយពន្ធធ្វើជាប្រចាំទេ។ ប្រសិនបើអ្នកមិនផ្តល់លេខសម្គាល់អ្នកបង់ពន្ធរបស់អ្នកដល់អ្នកបង់ប្រាក់ទេ, ការកាត់បន្ថយពន្ធបម្រុង 24% អាចអនុវត្តចំពោះការឈ្នះណាមួយដែលត្រូវរាយការណ៍។

ការកាត់បន្ថយពន្ធគឺជាការបង់ប្រាក់ជាមុនតែប៉ុណ្ណោះ។ ប្រាក់រង្វាន់លេខត $1,000,000 សម្រាប់អ្នកដាក់ពាក្យសុំតែម្នាក់ឯងដែលគ្មានចំណូលផ្សេងទៀត មានពន្ធពន្ធពន្ធជាងសហព័ន្ធប្រហែល $320.000, ប៉ុន្តែមានតែ $240.000 ប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានកាត់បន្ថយ; ចំនួន $80.000 ឬប្រហែលនោះ នៅសល់ត្រូវបង់ជាមួយនឹងការដាក់ពាក្យសុំ។

ការខាតបង់: មានតែ 90% ប៉ុណ្ណោះចាប់ពីឆ្នាំ 2026

ចាប់ពីឆ្នាំពន្ធ 2026, ផ្នែក 165(d) នៃក្រមពន្ធអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបញ្ជីការបន្ថយ 90% នៃការខាតបង់ពីការលេងភ្នាល់របស់អ្នក, ហើយនៅតែមិនលើសពីប្រាក់រង្វាន់របស់អ្នក។ មុននេះ, ការខាតបង់រហូតដល់ប្រាក់រង្វាន់ត្រូវបានបញ្ជីការបន្ថយពេញលេញ។ ការខាតបង់ត្រូវបានគណនាតែលុះត្រាតែអ្នកបញ្ជីការបន្ថយនៅលើ Schedule A, ដូច្នេះវាជួយតែនៅពេលដែលការបញ្ជីការបន្ថយរបស់អ្នកលើសពី ការបន្ថយស្តង់ដារ $16,100 សម្រាប់អ្នកដាក់ពាក្យសុំតែម្នាក់ឯង ឬ $32,200 សម្រាប់គូស្វាមីភរិយា។

ប្រាក់ចំណូលដែលត្រូវបង់ពន្ធ គឺជាប្រាក់ដែលមិនទាន់ទទួលបាន។ អ្នកដាក់ពាក្យសុំតែម្នាក់ឯងដែលមានប្រាក់ចំណូលផ្សេងទៀតចំនួន $60,000 ហើយឈ្នះ និងខាតបង់ $100,000 នៅក្នុងឆ្នាំនោះ បង់ពន្ធពន្ធប្រាក់ចំណូលសហព័ន្ធប្រហែល $5.092 សម្រាប់ការលេងភ្នាល់នៅឆ្នាំ 2026 ធៀបនឹង $2.892 តាមបទបញ្ជាឆ្នាំ 2025: ចំនួន $2.200 បន្ថែមទៀត សម្រាប់ឆ្នាំដែលបញ្ចប់ដោយស្មើគ្នា។ ពន្ធខ្លះមានមុនឆ្នាំ 2026 ដែរ ដោយសារការបញ្ជីការបន្ថយសម្រាប់ការខាតបង់ មានន័យថាការបោះបង់ការបន្ថយស្តង់ដារ។

តាមប្រភេទនៃការឈ្នះ: ការលេងភ្នាល់កីឡា, ហ្គេមកាស៊ីណូ និងប៉ូកឺ, ប្រាក់រង្វាន់ធំលុតទ្រី។

សំណួរ

តើប្រាក់រង្វាន់ពីការលេងភ្នាល់ត្រូវបានគណនាពន្ធខុសពីប្រាក់ខែដែរឬទេ?

ទេ។ វាជាប្រាក់ចំណូលធម្មតា ដែលមានអត្រាដូចគ្នា។ អ្វីដែលខុសគ្នាគឺការកាត់បន្ថយពន្ធ និងការបន្ថយដែលមានដែនកំណត់សម្រាប់ការខាតបង់។

តើអ្នកលេងភ្នាល់អាជីពទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ល្អជាងដែរឬទេ?

ពួកគេរាយការណ៍តាមក្រដាស Schedule C ហើយអាចបញ្ជីការបន្ថយចំណាយអាជីវកម្ម ប៉ុន្តែចាប់ពីឆ្នាំ 2026 ដែនកំណត់ 90% ត្រូវបានអនុវត្តចំពោះការខាតបង់ និងចំណាយរបស់ពួកគេផងដែរ។

តើខ្ញុំគួររក្សាទុកកំណត់ត្រអ្វីខ្លះ?

កំណត់ត្រនៃរាល់វគ្គលេង ដែលមានកាលបរិច្ឆេទ ទីតាំង ប្រភេទហ្គេម និងចំនួនប្រាក់ដែលឈ្នះ និងខាតបង់ រួមទាំងសំបុត្រ សេចក្តីថ្លៃថ្នូរ និងក្រដាស W-2G។ IRS អាចស្នើសុំឯកសារទាំងនេះដើម្បីគាំទ្រការបញ្ជីការបន្ថយណាមួយដែលអ្នកធ្វើ។

ប្រភព: ការកែសម្រួលអតិផរណាឆ្នាំ 2026 របស់ IRS; ការណែនាំរបស់ IRS សម្រាប់ក្រដាស W-2G និង 5754 (01/2026); IRC 165(d) ដែលបានកែសម្រួលនៅឆ្នាំ 2025។ សូមមើល វិធីសាស្ត្រ។ មិនមែនជាដំបូន្មានពន្ធទេ។

បានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព: